Translate

30 grudnia 2012

"Piękna jesień tej zimy milordzie"

Taka tam droga.


"Pograb se liściory"

Oj, długo się tu już nie było...
Cóż, 5 miechów to trochę sporo, więc jest co opowiadać...
Nie chodzimy do tego samego liceum, ale nie jest źle, ba, nawet zazdroszczę Oli tego, że jest w LOCSM.
Powoli kończą nam się pomysły na zdjęcia, bo do obróbki została tylko zima.
Śniegu na naszym końcu świata brak, więc mogłybyśmy wstawiać nasze zdjęcia, ale to będzie tylko w akcie całkowitej desperacji.
Nie spodziewałyśmy się, że liceum to ciężka praca, prawie ciągła nauka i od sprawdzianów i kartkówek będzie nas głowa bolała. W szkole mamy "małe" problemy z fizyką, matmą (matmo giń -.-) i biologią (właściwie to tylko ja), bo "biologijski" jest trudny.
To do najbliższej notki, a przy okazji jak najlepszego roku 2013, abyście mieli dużo zapału do pracy oraz nauki (w przeciwieństwie do nas), sporo czasu na wszystko i jeszcze, żeby następny rok był jeszcze lepszy niż 2012.
   Piosenka ze specjalną dedykacją dla Oli i jej "kolegi".                                                                 

5 komentarzy:

  1. hej obejrzałam wszystkie zdjęcia ! Są zajebiste jak opisy pod nimi jestem pod wielkiem wraażeniem WOW WOW !! super ! Będę czesTO TU zaglądać !!! :)) śzczęsliwego noego roku !!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog! . xdd
    zapraszam serdecznie do mnie: dopiero zaczynam ; _ ;
    + obserwuję i liczę na to samo!
    mbmeryel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. łoo 5 miesięcy no ale najważniejsze że kontynuujesz ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia widać że potrafisz je robić. Blog tez mi się podoba:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia ;)
    Jeżeli nie macie pomysłu na zdjęcia to może np. "Piękno przedmiotu" ? U mnie w szkole był kiedyś taki . Trzeba była przedstawić jakiś przedmiot, dowolny tak aby wyglądał po prostu pięknie i interesująco ;)
    Zapraszam do mnie : http://32litery-swiatksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz odwdzięczam się wejściem i komentarzem:)