Translate

19 maja 2012

Z wizytą w leśnym teatrze.

Bańki :)
                                                         Las

                                                      Sabinka z balonami

Dzisiaj pojechałyśmy w plener. Wyrwałyśmy się nieco dalej niż tydzień temu. Było dosyć ciekawie, bo Sabina swoim rzęchem musiała często prowadzić, a ja nie mogłam tego wytrzymać. Trzeba było się streszczać, bo musiałam na 18 iść na cmentarz, a zostało nam mało czasu, ale na moje szczęście się wyrobiłyśmy. Najgorsze były górki. Eh...dobrze że mamy już to za sobą... Sabina żałuje, że komputer nie emituje zapachów, bo zapach lasu to jest to.  Zrobiłyśmy wykroczenie, oczywiście  ja chciałam, bo weszłyśmy na teren na który nie można było wchodzić. Czyli taki mały "extreme", czy jakoś tak...Najważniejsze że pogoda dopisała. Olać zmęczenie, górki i wszystko po kolei, bo najważniejsza jest pogoda. Bez niej nie było by zdjęć powyżej. 
Nogi nas bolą okropnie, a w ciągu 3 godzin wypiłyśmy całego pomarańczowego tymbarka z kartonu. Za tydzień, jak będzie taka pogoda jak dzisiaj, to może też się gdzieś wybierzemy.
Bardzo dziękujemy za 1000 wejść, jesteście świetni.

                                          A tego słuchałyśmy całą drogę...

18 komentarzy:

  1. Hah , Zdjęcia Wspaniałe , najlepsze to ostatnie z Balonami .

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod ogromnym wrażeniem tych zdjęć !!
    Trochę sie tym interesuję ;D
    Jakim aparatem je robisz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne są te zdjęcia <3
    Bardzo mi się podobają

    Zapraszam na mój nowy blog , myślę ,że skomentujesz
    http://www.my-story-mk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy mogę wasze niektóre zdjęcia kopiować na swój blog ?

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog, będę wpadać często ;) Pozdrawiam ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne foty...

    http://friendshiploveandother.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia ;D
    Zapraszam do mnie ;)
    http://letmeloveyouzayn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Robisz świetne zdjęcie bardzo mi się podobają ;)
    ~Paulla

    OdpowiedzUsuń
  9. 2 pierwsze ujęcia są genialne. Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Komentowałam już tego bloga <3
    Teraz przybyłam z misią .
    Serdecznie zapraszam , na drugi (2) rozdział na moim blogu. Bardzo się starałam i myślę , że spodoba Ci się. Zapraszam również do komentowania , bardzo mi na tym zależy ! <33
    http://my-story-mk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Widze nie tylko ja uwielbiam bąbelki ;) Zdjęcia świetne, będę wpadać i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietne zdjecia <3 chyba wybiore sie na jakis kurs*,*
    zapraszam do mnie kookeshi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. No to komentuję ;-) Super zdjęcia ^^ Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny blog <3
    Macie świetne zdjęcie < 333

    http://ama-the-ama.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne zdjecia.
    obserwuje i licze na rewanz my-style-and-design.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bańki mydlaneee!:3
    Świetne zdjęcia,naprawdę świetne!

    Zapraszam do mnie(avehellburn.blogspot.com)
    :3

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz odwdzięczam się wejściem i komentarzem:)